Bezpośrednio od
PRODUCENTA
Natychmiastowa wysyłka

Masz pytanie? Odpowiemy
(95) 742 75 57
Infolinia

Witaj

 

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Realizuj zamówienie

Najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania:

 

Jaki jest całkowity koszt transakcji? Całkowity koszt transakcji to cena przedmiotu/ów + koszty przesyłki. Opłata kurierska za każdy zamówiony przedmiot to 9.90zł z VAT.

Gdzie znajdę nr konta? Nr konta podany jest w zakładce Kontakt.

Ile będę czekać na przesyłkę? Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

Przy wyborze płatności przelewem termin ten dodatkowo wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Przesyłki są wysyłane firmą kurierską, która w zdecydowanej większości przypadków dostarcza towar do klienta w 24h, a najpóźniej w 48h od momentu wysyłki.

Jakie są formy dostawy? Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej "Siódemka". W przypadku dużych zamówień, forma wysyłki ustalana jest indywidualnie.

Ile kosztuje wysyłka? Cena wysyłki każdego zamówionego przedmiotu to 9.90zł brutto.

Jak mogę zapłacić za zamówienie? 1) płatność przy odbiorze – zapłata gotówką przy odbiorze kurierowi doręczającemu towar;

2) płatność przelewem - wpłata należności na konto bankowe (numer rachunku podany w zakładce Kontakt). Zamówienie zostaje przekazane do realizacji z chwilą zaksięgowania przelewu na rachunku lawkiogrodowe.pl;

3) płatność przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A.

Czy jest możliwość odbioru osobistego towaru?  Po wcześniejszym ustaleniu, w indywidualnych przypadkach, jest możliwość odbioru osobistego zakupów w siedzibie firmy.

Czy otrzymam fakturę VAT? Klient na życzenie może otrzymać fakturę VAT na zakupione towary. Przy składaniu zamówienia, powinien on podać dane do wystawienia faktury i zaznaczyć wybrany dokument sprzedaży.

Gdzie znajdę paragon/fakturę? Paragon lub fakturę znajdą Państwo pod przyklejonym na paczkę listem przewozowym.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie? Zamówienie można zmienić lub anulować dzwoniąc pod nr telefonu: (95) 749 78 89.

Czy przedmioty są objęte gwarancją? Tak, gwarancja trwa 24 miesiące.

Czy mogę sprawdzić dokładną godzinę przyjazdu kuriera? Godzina przyjazdu kuriera jest uzależniona od jego trasy, nie może więc być dokładnie określona. Należy pamiętać, że jeśli kurier nie zastanie Klienta w domu, będzie kontaktował się z nim telefonicznie i przyjedzie z przesyłką ponownie.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Tak, zgodnie z obowiązującą Ustawą, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Produkt zwracany nie może jednak nosić śladów używania, być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.




Płatności