Bezpośrednio od
PRODUCENTA
Natychmiastowa wysyłka

Masz pytanie? Odpowiemy
(95) 742 75 57
Infolinia

Witaj

 

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Realizuj zamówienie

Przed odebraniem towaru od kuriera, Klient powinien sprawdzić, czy przesyłka nie uległa podczas transportu uszkodzeniom. Jeżeli paczka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera wypełnić protokół szkody, a następnie skontaktować się z obsługą sklepu i ustalić dalsze kroki w realizacji zamówienia. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dowodu zakupu - paragonu lub faktury VAT oraz dokumentu szkodowego.

Wymiana towaru w przypadku jego niezgodności z zamówieniem odbywa się na koszt sklepu w jak najszybszym terminie. Wymiany można dokonać pod warunkiem, że zakupiony towar nie posiada widocznych śladów używania. Konieczne jest dołączenie do wymienianego produktu dowodu jego zakupu (paragon, faktura).




Płatności